Κωνσταντίνου, Μητσοτάκη 41, Ηράκλειο 713 03
+30 2810 255 070
info@autobestcenter.gr

Τα 5 καλύτερα Μικρομεσαία της Αγοράς

Τα 5 καλύτερα Μικρομεσαία της Αγοράς

Οι Diesel κινητήρες περνάνε κρίση όμως είναι πολλοί που εξακολουθούν να τα στηρίζουν. 5 από τα καλύτερα μικρομεσαία πετρελαιοκίνητα της Αγοράς «έρχονται αντιμέτωπα»!

Τα αυτοκίνητα με κινητήρες diesel περνάνε μια δύσκολη περίοδο καθώς το μέλλον τους, είναι για την ώρα θολό.. Παρόλα αυτά έχουν ακόμα ένα μεγάλο μερίδιο από την πίτα των πωλήσεων καθώς συνδυάζουν όλα τα θετικά της κατηγορίας με την πολύ χαμηλή κατανάλωση. Εμείς φέρνουμε αντιμέτωπα 5 από τα καλύτερα της κατηγορίας και βγάζουμε νικητή.Jonh Doe

Στο άκουσμα της λέξης diesel, μας έρχονται πλέον πολλές «μαύρες» σκέψεις. Σκάνδαλο VW, προδιαγραφές Euro, απαγόρευση, περιορισμός και άλλα πολλά, που αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες για να προχωρήσει κάποιος στην αγορά του. Όμως ο οδηγός που κάνει πολλά χιλιόμετρα δεν πρόκειται να βρει καλύτερο «συνοδοιπόρο» από ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο. Η χαμηλή κατανάλωση σε συνδυασμό με την φθηνότερη τιμή του λίτρου έναντι της βενζίνης, κάνει τα ταξίδια πολύ πιο οικονομικά, ενώ πλέον δεν είναι πολύ ακριβότερα από τα βενζινοκίνητα. 

Το Honda Civic 1.6 i-DTEC diesel κατάφερε να πληροί ακόμα και τις πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων Euro 6d-TEMP ενώ υπόσχεται μέση κατανάλωση 3,5λτ./100χλμ. Το αειθαλές Golf με τον 1600άρη κινητήρα πετρελαίου αποδίδει 115 ίππους και σύμφωνα με την VW χρειάζεται 4,1 λτ.100χλμ. Ένας άξιος αντίπαλος είναι Hyundai i30 CRDi και φυσικά ο γάλλος της παρέας το Renault Mégane dCi. Την 5άδα κλείνει το λιτό Fiat Tipo με τον ισχυρό κινητήρα ντίζελ απόδοσης 120 ίππων. Ας δούμε την μάχη των diesel αναλυτικά..

 

Fiat Tipo 1.6 MULTIJET

Διαβάστηκε από 29459 αναγνώστες – Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/5/2019

+ Δύναμη κινητήρα, επιβίβαση-αποβίβαση, καθημερινή χρήση
– Έλλειψη στοιχείων σύγχρονης τεχνολογίας, τραχύς κινητήρας


Το Tipo καταφέρνει με απλό τρόπο να είναι ένα όμορφο diesel αυτοκινητο, που κερδίζει τον εν δυνάμει αγοραστή. Οι καθαρές του γραμμές και το σχετικά δυναμικό ντιζάιν δημιουργούν ένα καθόλα αποδεκτό σχήμα που θα πείσει στις περισσότερες περιπτώσεις. Στο εσωτερικό η εικόνα παραμένει ίδια με λιτό σχεδιασμός χωρίς ακρότητες, αλλά παραμένει ένα από τα πιο λειτουργικά της κατηγορίας.



Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και δίνει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ οι περισσότερες εντολές του οδηγού μπορούν να γίνουν από το υπερφορτωμένο σε κουμπιά, τιμόνι. Η πλευρική στήριξη των καθισμάτων είναι καλή αλλά το πραγματικό διαμάντι του Tipo κρύβεται κάτω από το καπό. Ο 1.6 MultiJet αν και τραχύς σε λειτουργία είναι δυνατός και χωρίς υπερβολές θα καταφέρει να κολλήσει τον οδηγό στο κάθισμα κατά την επιτάχυνση.



Αν ζητάτε αυτό από ένα αυτοκίνητο, τότε πρέπει να αγοράσετε το Tipo!  Δυστυχώς όμως η ανάρτηση δεν είναι τόσο σπορ όσο ο κινητήρας ούτε τόσο μαλακή όσο θα θέλαμε για να την χαρακτηρίσουμε άνετη ενώ οι 18άρες ζάντες κουράζουν σε καθημερινές διαδρομές. Το Tipo είναι προσιτό και παραμένει μια άκρως ανταγωνιστική πρόταση. 

Honda Civic 1.6 i-DTEC

+ Περιβαλλοντικές προδιαγραφές, επιτάχυνση, φρένα
– Μέτρια μεταβλητότητα εσωτερικού


2ος μονομάχος το Honda Civic. Δείχνει να τα διαθέτει όλα!
Εξαιρετική θέση οδήγησης, σπορ ανάρτηση, αθόρυβο κινητήρα και πρωτότυπο σχεδιασμό. Το Civic είναι τόσο καλό όσο και ιδιαίτερο.



Διαθέτει πολύ καλούς χώρους τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες με τους τελευταίους να έχουν στην διάθεσή πολύ αέρα για τους ώμους και τα πόδια τους, ενώ οι μοναδικές παραχωρήσεις θα πρέπει να γίνουν από πολύ ψηλούς επιβάτες κυρίως λόγω της κλίσης της οροφής. Ο κινητήρας μοιάζει να είναι ο καθαρότερος του συγκριτικού αλλά θα ακουστεί ανάλογα την ταχύτητα και το φορτίο. Η ανάρτηση με την σειρά της λειτουργεί σωστά καταπίνοντας τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου, χαρίζοντας έτσι άνετες μετακινήσεις στους επιβάτες.



Σε ορισμένες εγκάρσιες ανωμαλίες ο πίσω άξονας έχει την τάση να αποσταθεροποιείται αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν θα αφήσει το ESP να συμβεί. Τα ηλεκτρονικά είναι πάντα παρόντα για να μαζέψουν οποιεσδήποτε ανεπιθύμητες καταστάσεις. Τέλος τα φρένα έρχονται να σε αποζημιώσουν και μάλιστα με το παραπάνω καθώς εξασφαλίζουν πολύ καλές αποστάσεις ακινητοποίησης.

Renault Megane dCi 130

+ Αίσθηση κινητήρα, συστήμα Multimedia, ωφέλιμο φορτίο, εξοπλισμός
– Χώροι πίσω, ορατότητα

Οι Γάλλοι είναι έμπειροι στους κινητήρες diesel και απόδειξη είναι ο dCi της Renault. Στο Meganeταιριάζει γάντι αυτός ο κινητήρας καθώς έχει πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου και είναι σχεδόναπαλλαγμένος από κραδασμούς.

Στον αυτοκινητόδρομο θα ακουστεί σπάνια δίνοντας έξτρα πόντους άνεσης στο γαλλικό μικρομεσαίο. Δυστυχώς όμως το κιβώτιο ταχυτήτων είναι κάπως ασαφές, και περιορίζει τον ενθουσιασμό μας. Τo Megane στα χαρτιά είναι το δυνατότερο και αυτό μεταφράζεται σε πολύ καλές επιταχύνσεις χωρίς να χρειάζεται περισσότερο καύσιμο από τους αντιπάλους του.

Τα υπόλοιπα είναι στα γνωστά στάνταρ της Renault. Στο εσωτερικό συναντάμε μια μεγάλη οθόνη αφής που χρειάζεται χρόνο εξοικείωσης, αλλά ικανοποιεί με την λειτουργικότητά της. Τα εμπρός καθίσματα είναι άνετα με καλή πλευρική στήριξη, αλλά το πίσω μέρος είναι στενό και έχει μικρότερους χώρους συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.

HYUNDAI i30 1.6 CRD

+ Εγγύηση, εξοπλισμός ασφαλείας, κόστος συντήρησης, 
– Κατανάλωση, οδηγική αίσθηση

To Hyundai i30 βάζει γκολ από τα αποδυτήρια στο τομέα του κόστους αγοράς και συντήρησης. Είναι ευρύχωρο τόσο εμπρός όσο και πίσω ενώ και ο χώρος αποσκευών έχει ικανοποιητικό μέγεθος.

Διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό την ώρα που η τιμή του κρίνεται πολύ καλή. Το  i30 στο δρόμο είναι προσανατολισμένο στην άνεση ενώ η σπορ οδική συμπεριφορά δεν βρίσκεται στο menu του καθώς το υπερβολικά ασαφές τιμόνι βάζει τέλος στις όποιες ορέξεις του οδηγού.

Τέλος, όπως φαίνεται και από τις μετρήσεις μας, το κορεατικό μοντέλο είναι το πιο απαιτητικό σε καύσιμο από τα μοντέλα του συγκριτικού.

VW Golf 1.6 TDI

VW Golf 1.6 TDI

+ Ουδέτερη οδική συμπεριφορά, χώροι, σύστημα υποβοήθησης, καθίσματα
– Θορυβώδης κινητήρας, εξοπλισμός άνεσης, ανάρτηση όταν είναι φορτωμένο


Το VW Golf τα κάνει όλα πολύ καλά χωρίς να «ιδρώσει» στιγμή.
Είναι οικονομικό σε καύσιμο, έχει δυνατό κινητήρα, καλά φρένα, καλή άνεση (παρά τον αυξημένο θόρυβο) και πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Σαν γνήσιο VW είναι προσεγμένο στην λεπτομέρεια, με πολύ καλή ποιότητα υλικών στο εσωτερικό και κορυφαία συναρμογή.
Ο κινητήρας είναι ζωντανός και οικονομικός παρότι συνεργάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Ωστόσο η ανάρτηση του αυτοκίνητου δοκιμής με πλήρες φορτίο (πάνω από μισό τόνο) παρουσίασε ανωμαλίες..

Συμπέρασμα
Πέντε μοντέρνα μικρομεσαία diesel αυτοκίνητα που απευθύνονται στο ίδιο κοινό αλλά με διαφορετική προσέγγιση. Το Golf καταφέρνει να κερδίσει το συγκριτικό, χάρη στην πληρότητά του σε όλα τα πεδία. Είναι οικονομικό, ασφαλές, ευρύχωρο και άνετο ενώ δεν δείχνει να υστερεί πραγματικά πουθενά.

Tags:

Επωφεληθείτε από τις Παροχές μας: